CASH REBATE - DAPAT MAKAN VITAMIN SHAKLEE PERCUMA

 

Assalamualaikum dan salam bahagia 😊


Cash rebate, diskaun, voucher dan free item antara tawaran untuk menarik minat pembeli disebabkan nilai wang ringgit yang kita terima tersebut boleh digunakan untuk tujuan lain. 


Diskaun - Shaklee biasa bagi. Contohnya beli 2 botol Vitamin C diskaun 10%


Free item - pun Shaklee biasa bagi. Contohnya beli 3 tiub Herbal Blend percuma 1 tiub lagi.


Voucher - pun Shaklee pernah beri. Contoh beli 5 tong ESP dapat voucher RM50 untuk belian RM150 berikutnya. 


Cash rebate? Shaklee pernah beri cash rebate ke?


Jawapannya ada, atau lebih dikenali dengan cash bonus. Hanya untuk ahli Shaklee sahaja πŸ₯°


Daftar ahli bernilai RM35 sahaja atau buat belian sebanyak +-RM480 bersamaan 100uv (point belian), kita berpeluang mendapat cash rebate setiap bulan mengikut belian kita. 




Setiap produk ada point nya tersendiri dan bila mencapai sekurang-kurangnya 150uv pada bulan tersebut, terus layak untuk dapat cash rebate daripada Shaklee. Tu kalau 150uv, kalau lagi banyak belian kita lagi banyak la yang kita dapat πŸ€‘


Bisnes Shaklee ni lain. Kita berkongsi kebaikan dari segi kesihatan. Macam KakJah sendiri, pernah gastrik teruk, resdung, selalu demam, eczema, Alhamdulillah sihat dengan Shaklee atas izinNya. Bukan itu sahaja, KakJah menerima manfaat dari set ikhtiar hamil, set hamil, set berpantang dan menyusu, set puasa, malah skincare dan homecare pun dengan Shaklee.


Jadi KakJah bermula dengan amalkan, dan seterusnya berkongsi. Bila mula-mula bisnes selain dapat untung runcit, tengah bulan je dapat bonus Shaklee. Allah, seronoknyaaa. 


Bayangkan baru-baru nak mula hidup lepas berkahwin dan dapat anak sulung, dapat cash rebate setiap tengah bulan sebanyak tiga ke empat angka. Tak ke membantu?


Kalau awak nak tau, bonus atau cash rebate ini masuk terus dalam akaun bank kita. Senang. Hari bonus terus masuk duit. Sekurang-kurangnya tak perlu lagi keluar duit lebih nak beli vitamins sendiri. Guna cash rebate yang Shaklee bagi je. Alhamdulillah πŸ₯°


KakJah pasti ramai lagi yang amalkan produk Shaklee belum menjadi ahli. KakJah dengan ini berbesar hati nak ajak awak bersama-sama KakJah dapat Cash Rebate dari Shaklee ni untuk makan vitamin secara percuma.


Jom Shaklee! 


Jangan lupa tinggal 6 hari sahaja lagi!

PROMO ESP + VITA C RM99 SAHAJA DAN PERCUMA KEAHLIAN. 



Untuk sebarang info boleh wasap atau follow KakJah juga ye. 


    πŸ‘§Fieza Shukor

    πŸ“±019-7293577

    ⓕNorhafizah AbdulShukor

    πŸ’•Instagram : fieza_shukor


Ulasan