PERCUTIAN MEWAH SHAKLEE PERCUMA!

 

Assalamualaikum dan salam bahagia 😊


Macam lama je tak menulis ni sebab KakJah baru balik bercuti. Alhamdulillah.


Cakap pasal bercuti, korang tahu tak Shaklee menaja percutian mewah setiap tahun untuk pengedar sah Shaklee. Wowww 😍


Tapi..tapi..tapi..


Nak percutian mewah, secara percuma pula tu, mesti la kena fight dan usaha lebih untuk dapat percutian mewah ni barulah dapat reward kan.


Kenapa KakJah kata percutian mewah?


Shaklee menaja ahlinya secara keseluruhan daripada transportation, penginapan, makan, malah diberi lagi duit belanja dan hadiah. Fuhh siapa yang tak suka dilayan begini kan. 


Pernah dengar kapal cruise besar bernama Symphony of The Sea? Biasa tengok video pemandangan cantik di Switzeland? Teringin nak tunaikan umrah setiap tahun? Semua Shaklee dah bawa ahlinya yang layak. Best kan?


Ok, nak cerita juga trip percuma bersama Shaklee ni terbahagi kepada 3 kategori.


i) International trip

International trip ni Shaklee akan bawa ahlinya ke luar negara selain negara asia. Macam yang KakJah kata tadi pergi Switzeland, Jepun, USA, cruise yang belayar ke Spain, France dan Italy, serta banyak lagi negara lain.



ii) Regional

Regional trip ni biasanya Shaklee akan bawa melancong dari dalam negara ke negara asia lain seperti trip yang lepas Langkawi - Phuket - Penang, Korea, Thailand dan negara serantau lain.


iii) Umrah

Selain negara asia dan international trip, Shaklee juga menaja ahlinya ke umrah dengan pekej 5 bintang. Dengan hotel yang berdekatan, makan, malah luggage dan kain ihram / telekung pun Shaklee beri tak termasuk duit poket.


SYARAT  KELAYAKAN LAWWATAN INSENTIF SHAKLEE

1. Ahli Shaklee yang berdaftar

2. Berpangkat supervisor dan ke atas

3. Mematuhi  segala kelayakan yang ditetapkan Shaklee seperti point yang mencukupi dalam setiap cycle.


Kenapa Kena Fight untuk Incentive Trip Shaklee?


1. Segalanya dibiayai, tanpa perlu kita bayarkan apa-apa.

Dari tempat penginapan, makanan, pengangkutan, tiket flight, beg bagasi, baju sejuk kalau perlu, malah wang saku untuk makan pun diberi apabila ada waktu yang peserta tak dibawa makan di mana-mana. Tempat penginapan juga hanya yang mewah dari 5 star ke atas.


2. Travel bersama keluarga.

Ramai yang memperoleh pendapatan yang cukup-cukup untuk keluarga. Jadi nak travel pun kena bajet-bajet. Nak bawa sekeluarga mungkin susah dan tak mampu. Tapi dalam Shaklee, kita boleh bawa ahli keluarga kita. Sama ada pasangan, anak, mak, ayah atau mak ayah mertua. Tak sama dengan syarikat lain yang ada had tertentu. Mertua pun tak boleh bawa. Anak pun tak boleh. Tapi Shaklee, boleh. 





3. Pengalaman yang luar biasa

Shaklee suka berikan pengalaman yang tak mudah dijumpai di mana-mana atau dengan mana-mana travel agency. Shaklee akan prepare benda-benda yang best untuk para peserta enjoy. Pernah Shaklee request untuk pergi ke sebuah ladang strawberry yang khusus untuk dikunjungi peserta Trip Shaklee saja sewaktu di Jepun. Dan peserta Shaklee dari Malaysia saja yang datang ke situ untuk petik strawberry. Eksklusif tak? 

Dan pernah juga delegasi Shaklee dari Malaysia saja yang pertama kali pernah melawat ke ladang anggur Muscadine milik CEO Shaklee iaitu Mr. Roger Barnett. Hebat sangat.

Berlayar dengan Cruise yang terbesar di dunia iaitu Symphony of the Seas. Ia adalah pelayaran kapal yang sangat mahal tau. Tapi Shaklee buat untuk pengedarnya.

Shaklee juga pernah bawa trip Shaklee ke pergunungan Alps di Jepun pada musim yang ada trip waktu tu saja. Di kawasan tu, Jepun hanya open untuk visitor pada bulan tertentu saja. So, Shaklee arrange trip pada waktu yang mereka boleh turut pergi ke tempat tu. Eksklusif!

Selain daripada itu, Shaklee pernah bawa ke bangunan research & inovasi para saintis Shaklee sewaktu di US. Peserta boleh tengok sendiri secara dekat apa yang berlaku di sebalik penciptaan produk-produk Shaklee. Malah siap boleh bertemu dengan para saintis. 

Sewaktu di Jepun pula, team delegasi Shaklee dapat bertemu dengan saintis yang menemui Nutriferon, sejenis immune booster yang mampu meningkatkan daya ketahanan tubuh badan terhadap virus secara semulajadi – Dr. Kojima yang juga merupakan seorang doktor pakar immunologi. Beliau ketika itu dah pun berumur 90+.


4. Dapat raikan kejayaan bersama business team

Waktu ni lah kita boleh cipta memori indah dan travel bersama business team kita. Setelah berpenat lelah mengusahakan bisnes, kita boleh bercuti bersama-sama pula. Kan best? Macam kita dapat travel dengan kawan-kawan sahabat dunia akhirat kita. Mestilah seronok kan? Ditambah pula dengan pasangan kita yang turut mengikuti trip. Memang best sangat-sangat.


5.Dapat merasai pengalaman budaya di tempat itu

Trip ke Jepun lagi tahun depan



Shaklee akan pasti membawa trip Shaklee merasai budaya di tempat itu. Pernah sewaktu di Jepun, para peserta diberi pakai pakaian tradisional Jepun dan mereka berjalan-jalan di Shirokawa-Go, sebuah perkampungan yang diwartakan dalam UNESCO.


Menarik kan?


Berminat bersama-sama Shaklee dan KakJah, jom mulakan langkah pertama dengan mendapatkan keahlian Shaklee. Jom kita usaha sama-sama sampai dapat percutian Shaklee yang mewah secara percuma!


   πŸ‘§Fieza Shukor

   πŸ“±019-7293577

   ⓕNorhafizah AbdulShukor

   πŸ’•Instagram : fieza_bungaa

Ulasan